PrenssAnnesiiii 31+5 oldukk ve bebeğimn hareketleri canımı çok acıtıyor sabahtan göbek deliğimn oraya neresiyle yaslanıyorsa çok acıtıyor sizinkiler nasıllar😇
bilnazo68o PrenssAnnesiiii bizde 30 haftaligiz. Bazen yamuluyor bazen aciyor evet. Bu arada hickiriklari olmaya basladi farkediyorm gobek deligimin altinda. Bas asagi dondugu icin orda hissediyo olabilirmiym ki
Nursafak PrenssAnnesiiii evet 28 30 haftalık arası bende de acı oluyordu.. Şimdi 37yiz daha fazla artı hareketler acıtmıyor artık.. Dirseklerin filan görünüyor hatta eğlenceli 😀
bilnazo68o PrenssAnnesiiii bende sali gunu gidicm muayneye ozaman anlycam donup donmedigini.:) tam asagida pit pit atiyor hickirinca . bundan sonra neler bekliyor merak ediyorm :) alttan muayene ilk ne zam yapicak bilgin varmi .cati muyanesnden once bakiyormuki hic
PrenssAnnesiiii Nursafak kendi kendime Allahın hikmeti diyorm ufacık bebişin hareketi kocaman bi insanın canını nasıl acıtıyor 🥰🥰
Snglmhmt Benimkide canımı çok yakıyor bende 31 haftalığım baş aşağı dönmüş ayaklarıyla ittiriyor karnımı ve çok gergiye geldiği için can acıtıyor ama çok güzel bişey😅
bilnazo68o PrenssAnnesiiii anladm canim. Suan uzunlugun kac mm .bende tedbir amacli progestan kullaniyorm .erken dogum demedi ama
PrenssAnnesiiii bilnazo68o sormaya korkuyorm desem canm doktora sormaya korkuyorm kaç mm diye pskolojim bozuluyor çünkü sadece progestanı 34haftada bıraktırcam dedi 31im şuan 😇
bilnazo68o PrenssAnnesiiii sende haklisin :) insallah hayirlisiyla haftamizi tamamlayip kolay dogumla kucagimiza aliriz :)