25+5 haftalık hamileyim. Ağrıya direncim yüksek bu zamana kadar regl döneminde bile ağrı yaşamadım ve kasık ağrısı tarifini edemem. Yoğunluk olarak sol kasığım tarafında sızı var belirli aralıklarda oluyor ve yürüdüğüm zaman baskı oluyor. Doğum sancısı nasıl oluyor.