Bizimde ekim sonu kasim basi olucak insallah benim merak ettigim kiyafetlerden kacar tane aliyorsunuz kizlar ? Kimisi cok cabuk buyuyor cok alma diyor, kimisi cok fazla bezlerde sizdirma tasma oluyor bol bol al diyor. 🤔 sizler ortalama kacar takim aliyorsunuz benim en cok kafama takilan bu 😅