Kızlar 6. Haftadan beri cok kotu mide bulantılarm oluyo. Bu ay azalma oldu. Ama hala devam ediyo. Yaklasık 1 ay hastanede yattm serumlarla ayakta kaldım. Şuan zofer diye ilac kullanıyorum bulantı için. Benim gibi bu haftalarda hala bulantısı devam eden var mı acaba ? 😣