Merhaba hanımlar bir gun once gittim dr erkek olabilir dedi ve direk gordu kızlwr normalde kapatr ya ilk cocgmda oleydi dr sonra gordu kiz demisti bnu nedense erkek hissedıyorum bir gun sonra gittik ikili teste afam zaten bastan savma gonderyor birdaha gtmicem dgru duzgnde bakmadi 200 tl aldi dedi kiza benzyr smdi de dedi esjmle sasrdk ben nedense erkek hissedyrm degsr mi sizce kizlar 14 haftalgm baska dr da gtcem yasagan var mi