Busraybarss 31+1 haftalık hamileyim. Dün akşamdan beri belimin ağrısından ne sağıma yatabiliyorum ne soluma 😭 sinirden ağlamaya başladım artık 😭 nasıl geçer ne yapmalıyım😭😭😭
Bebegiiim Busraybarss Allah yardimcin olsun bacım bende 30 haftalik olucam iki güne ama daha simdiden sikayetlerim basladi ne uyuyabilme ne oturabilme var resmen evde zombi gibi dolasiyorum napcaz sabretcez
Deletedmom0333 Busraybarss sadece belin agrıyorsa ne güzel bende 31+1 haftalık hamıleyım bel agrım nefes darlıgım sıcak basması sinir hepsi var gece yarısı nefes nefese uyanıyprum bugun doktora gıttım cok normal bebek buyuyor dedi bıde benım bebegım haftasına gore 2 3 hafta ılerde cekeceksın diyip yolladı 😥
Busraybarss Bebegiiim tabiki sabredicez. Biz bir bebeğimiz olsun diye çok istedik çok dua ettik asla şikayet etmiyorum ama hormonlardan herhalde sinirlerim bozulup ağlayasım geliyor
Busraybarss Deletedmom0333 benimki de haftasından ileri de ama yazın bu kadar sıcağına denk geldiğin midir bu hallerimiz. ben yatak odasında kesinlikle yatamıyorum salona geçiyorum sabaha kadar klimayı bir açıp bir kapatarak sabahı ediyorum
Deletedmom0333 Busraybarss evet bidaha kısmet olursa bende son aylarımı bu aylarda kesinlikle düşünmüyprum bu ilk cocugum artık ona gore ayarlıcam 2. Yi😥
Melon Ayni durumdaym 33+2 yim. Son bir kac gundur pilates topuna yaslanip dizlerimin ustunde duruyorum biraz hafifletiyor sirt ve bel agrimj.internette o pozisyonlara bakabilirsin.