Elif_sahra60 ay kendi doktoruma kızıyordum ilgisiz diye de senin ki daha bi tuhafmıs bence hemen değiştir asistan ne alaka hemen hemen her doktor kendi numarasını verir, numarasını bile vermyen gece uyanıp nasıl doguma gelicek. Hemen değiştir hiç ugrasma böyle doktor senı dogumda masıl rahatlatıcak