Elif_sahra60 benim doktorum biz söylemeden şahsi numarasını vermişti. Her gittiğimizde de tekrar hatırlatır numaram sizde var bir şey olursa bana ulaşın der. Bir kaç kere aradık hemen cevap verdi bazen de rahatsız etmemek adına whatsapp dan mesaj atıyoruz oradan cevap veriyor. Böyle olması inan çok güzel insanın içi rahat oluyor. Grip olduğum dönem de arayıp Bilgi almıştık hastaneye gidip uğraşmadık hiç, zaten halim de yoktu. Konuştuktan sonra whatsapp dan ilaç isimleri gönderdi onları alıp kullanınca kendime gelmiştim. Böyle durumlarda insan doktoruna ulaşabilmek istiyor. Yani ilgili bir doktor bulabilirsen değiştir, bi sıkıntın olduğunda direk doktorunla iletişime geçersin😍 ama telefon dışında iyi ve ilgili bir doktorsa, sadece telefon için doktoru değiştirmek iyi fikir olmayabilir 🤗 çünkü iyi doktor bulmak zor