Orada takipli değilim ama bi kaza geçirdim ve iki hafta evvel orada yattım. Doğuranlar gördüm, doğum yapmış olanlar gördüm. Gayet sakindi. Doktorlar ebeler hemşireler hepsi çok iyilerdi. Davranışları, yakınlıkları çok içtendi. Her muayene ederken canım kuzum dediler güzelce konuştular anlattılar. Orada doğum yapanlar da memnun olduklarını söylemişlerdi. Ola ki özele gitme durumum olmasaydı tercih edeceğim hastane sanırım gata olurdu