FatmanurCo benim o konuda bir fikrim var. Şimdi kadın iş yükü olmasın normal doğumla kim uğraşcak diyip herkese sezeryan yapıyor diyorlar. Ancak şöyle bir durum var sezeryan randevu ile oluyor yani hepsine kendi giriyor. Ancak normal doğu belkide mesai saati dışına yada izin gününe denk gelecek nerden bilsin. zten çatala çıkana kadar ebelerden başka kimse olmuyor ki etrafında doktor son anda geliyor maksimum 1 saate bebek zaten geliyor. E sezeryanda 45 dk. Sanmıyorum ki hiç bir doktor böyle birşey yapsın. Hipokrat diye birşey var 🤦🏻♀️