AyazEfeninannesi Selamlar sezeryandan sonra korse kullanan var mı, kullanmak gerekiyor mu ?Eğer kullandıysanız hangi markayı tercih ettiniz?Şimdiden teşekkür ediyorum🙋♀️🙋♀️🙋♀️
Hll AyazEfeninannesi dikisler alndktan sonra yamunanın latex korsesi var tavsiye ederim. Bende ondan alacagım. Kullananlar cok memnun. İnstagramdan bi bak derim. Taytıda var ben set olarak almayı düsunüyorum. Eylül diye bir ünlü var hatta dogumdan sonra hep kullandi ve videolarınıda paylasti ksa sürede baya toparlama yapıyor. Selülitede iyi geliyor.
Hll AyazEfeninannesi ilk gebeligimde kimse beni bilgilendirmediği için sadece kuşak sarmıştım ama bu sefer daha bilincliyim☺️
AyazEfeninannesi Hll annemde ablama demişti bişeyle sar diye baya önceydi 👍😉az da olsa toparlamak için kullanmak gerek sanırım😉
Hll AyazEfeninannesi banada doktorum sar demişti😊dogura dogura ögreniyoruz iste☺️Saglicakla gelsinlerde meleklerimiz gerisi hallolur gider inşallah🥰
Hll Atlarlayasayan 4 yıl önce oldum. Doktorum yapıştrmayı pek ônermiyor. Estetik dikiş yapıldı. Bende hatta estetikte dikiş kendi kaybolmuyor mu diye sordum buda estetk ama dikişlerini alıyoruz 1 hafta sonra dediler. Bi sag ucta bide sol ucta dügüm vardı sadece baskada iz ve ya dikis yoktu.