Kadriye4567 Kızlar kanımda pıhtılaşma ve tiroid değerlerim çok düşük çıktı kadın Doğum doktorum dahiliye ve özellikle araştırma olsun dedi.kanında pıhtılaşma çıkan arkadaşlar varmı acaba
Rumeysa_1 Banada öyle söyledi değerlerin düşük dedi bir sürü ilaç yazmış bakalım haftaya yine gidicem :(
Derya0707 Deletedmom3 genetik bölümünde genetik tahlil yapılıyor canım ünv hastanesinde yaptırmıştım ben