Seroo91 Merak edıyorum ilk bebegım uygulamayı kullanıyorm uygulamaya göre 38 gün var Doğum yapan anneler uygulamayla aynı anı tutan var mı
Haticefenerdemir Uygulama tam 40 haftaya göre programlanmış fakat bebeğin ne zaman geleceğine doktorlar bile tam bi gün veremiyolar o yüzden normal şartlarda bir hafta 10 gün oynayabilir
Canoglum001 23Zumra yok canim bebeğe giden kan akışı yavaşlamış acil sezeryana alındım 3 gun once gece. Halen ağrılarım var ama herşeye deger🤗
23Zumra Canoglum001 Allah Analai babali buyutsun insallah tez zamanda ayaklanirsin ben sey dusunuyorum ya herhalde dogum yapsam 7 24 yerimde kalkamam sanki 😂
Seroo91 Hayırlısıyla bızlerde kucağımıza alırız ınşallah her gün daha zor oluyo banamı öyle gelıyo bılmıyorm hem çok sıcak hem çok ağırlaştım rabbım yardım etsin inşallah