Sedef65 Bayanlar ben 36. Haftamdayim 2. Gebeligim ilk gebeligimde acemi oldugum icin kacin ci haftamda dogum yaptim bilmiyorum normal dogum yapmistim acaba cogunlukla dogum kacinci haftada olur cinsiyeti kiz
LinaPrenses Sedef65 valla karnimda degil yanimda tasimyi tercih ederim 2 cocuk olcak gezerim yinede byle cok zor oyle kolay olur merk etme😀
Sedef65 LinaPrenses benim kocam pinpirikli 2 yasina girene kadar bir yere birakmaz birtek annem gile birde benim 1. Kolikti o yuzden karnimda en azindan aglamiyo diyorum
Sedef65 Sh123 bende 39 da dogayimmmm hayirlisiyla tabi karinda tasimak ta zor ama dogduktan sonra daha zor geliyo