Bilge_ercan rabbim sag Salim kucağına almayı nasip etsin benim de 41 haftalık 3.900 diyor 4 cm acılma var sancı yok diye bekletiyorlar Allah devlet siz devlet hastanesiz bırakmasın ama su an imkanım olsa özele gider normal doğumla cocugumu kucağıma alırdım 2. Cocugum ilkde degil ama maalesef böyle giderse birinci yi normal yapmışken bunu sezeryan olmak zorunda kalacağım için çok üzgünüm çünkü hiç bir belirti yok bir hafta daha durur ve 4 de gecer 😑