Denizinannesi1 Merhaba hanımlar ben 22 haftalik hamileyim normal de yemiyorum ama bugün canım çok istedi 3 sıkım çiğ köfte yedim tekrar pişman oldum yediğime birşey olurmu ?????
KubSav33 Denizinannesi1 bir sey olma glb cok yememissin sonucta bende yeni hamileyim alti haftalik yedimm
Mervehasan1 Denizinannesi1 ben 8 haftalık hamileyim canım sadece onu istiyor. Eşim alıyor 3 günde bir nerdeyse yiyoruz ama zararlı olduğunu bile bile durduramıyorum. 😂🙈
Caydemir Denizinannesi1 eger restaurant gibi bir yerden yediyseniz icine cok cok az miktarda et koyuyorlar. Icin rahat olsun Allahin izniyle bir sey olmaz
Melekmehmetmadan Denizinannesi1 bir şey olmaz korkma canım ben haftada iki kez yiyorum oh mis şu anda 27haftalik olduk 12 haftadan beride yiyorum bebeğinde gayet sağlıklı bende😂🙏💕
Zeynepzeze Denizinannesi1 Aa bu çok kötü olmuş, doktorunuza sorun isterseniz. Toxoplazma enfeksiyonu olabilir çünkü çiğ et olduğu için bence hemen danışın
ZehraAlbayrak Denizinannesi1 etliyse sikinti. Doktorunuza soyleyin kontrolunuzde. Tekrar yemeyin. Etsiz olani tercih edin.
Melekmehmetmadan Denizinannesi1 ayrıca midyede zarar verir mis yarım kilo yedim galiba bir sefere mahsus ama sonra öğrendim
Zeynepzeze Melekmehmetmadan Abartmayın derken ? Sizin için basit gelen bir şeyi abartma olarak görmek biraz saçma. Ciddiyetinin ne olduğunu bilmediğiniz konularda yorum yapmış olmak için yapmayın bence. Oturun bir araştırın buraya yazana kadar.
Emreilknur5561 Denizinannesi1 hicbisey olmaz ben haftada 1 kere yiyordum mutlaka delisiyim çünkü 😃 doktormda gayet sağlıklı bebeğin diyor tabi sen yine bana bakma sık sık yemediğin sürece bisey olmaz bence ama tabi yememek en iyisi😊
Denizinannesi1 Melekmehmetmadan çok yemedim 3 sıkım yedim sonradan et olduğunu öğrenince tereddütte kaldım inşallah birşey olmaz