Rumeysa_1 Arkadaşlar kanda pıhtılaşma ve kan değerlerim düşük çıktı 37+1 haftalık gebeyim benim gibi aynı durumu yaşayan varmı ilaç verdi bir sürü :(
Dvrmsdaouz Rumeysa_1 geçmiş olsun pıhtılaşma yok ama kanım benimde düşük 35 de kan serumu takıldım bakalım hayırlısı