Evet bende sonunda buraya ne zaman yazacağım diye sabırsızlıkla bekliyordum. Pek çoğunuz Doğumun oldu mı merak ettik demişler Allah razı olsun sonunda doğumum oldu fakat çok zorluk içerisinde bebeğime kavuşabildim. Pazartesi günü kontrolüm vardı doktorum 3 santim açık var 4 ye yatış yapacağım dedi. Eve gönderdi. Akşam saat 7 civarı bir kan geldi aradım gel dediler. Açıklığım 3.50 olmuş sonra tekrar eve gittim. Gece 4 ye yine kan geldi. Gittim açıklığım 4tü. Yatışım yapıldı. Muayene yapıldı vs kendi sancım yoktu bu yüzden Suni sancı verildi. Asıl hikayem buradan sonra başlıyor . 😔 Suni sancı ile sabah 4ten akşam üzeri 5e kadar durdum. Tabi bu zaman zarfı içerinde yemek su yasaktı bünyem oldukça düşmeye başlamıştı. En son saat 5te son muayenem oldu artık Doğum başlayacaktı 9 santimdi. Ama açılmam o kadar yavaş ilerledi ki 6 santimden 9 a kadar baya beklemiştim. Normal Doğumum başlamıştı suni sancı almaya devam ediyordum. Ikınmaya başladım fakat birşeyler ters gidiyordu derken bebeğim kafasını baskı yapmamış bu yüzden ilerleyemiyorduk daha doğrusu gelmiyordu. Suni sancıyla beraber ıkınıyordum ama bebeğim hep yukarı kaçıyordu. Kimseyi korkutmak istemem ama o sancı o anlar belki travma oldu bana. Çünkü her iki Doğumu yaşadım. Artık tansiyonum 17 olmuştı bünyem açlıktan ve susuzluktan düşmüştü dayanamıyorum diye bağırır olmuştım gücüm kalmadı diye. Doktorum hep bir ısrarla devam etti artık pes etmiştim sezeryan olsun diye. Çünkü çocuk yukarı kaçıyordu ve bu sefer üstten baskı yapıyordu doktorum ve üzerine bünyem düşmüştü aynı zaman da suni olunca artık dayanacak gücüm kalmamıştı derken sezeryana alındım ve epidural sezeryan oldum. Saat tam 17.40 da bebeğim kollarındaydı. O kadar acı sancı herşeyi ve hatta dikiş acılarını bile onu alınca kucağıma unutur oldum. Rabbime şükür olsun ki kavuşturdu bizi o kadar korkmuştum ki o baskı ile birşey olmasından. Yine olsa yine her sancıyı onun için çekerim. Rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin ben her ikisini de gördüm yaşadım. Uzun oldu kusura bakmayın helal edin hakkınızı . Sorularınız olursa keyifle cevaplarım. 💕❤️