Merhaba arkadşlar ben 16 haftalık hamileyim. Hamile kalmadan önce lazer yaptırıp kıllarımdan kurtulmuştum tek tük arada çıkardı ama hamile kaşdıktan bir süre sonra sanki hiç lazer yaptırmamış gibi hem kıllandım hemde daha fazlalaştı göbekte hiç kıl olmayan ben şimdi hem kıllndım hemde uzun uzun malum göbek olunca aldıramıyorumda ve bu durum çok rahtsız ediyor beni bugün doktora da srdum eğer düzelmezse bi bakalım çaresine dedi. Böyle olan var mı snradan döküldü mü yada neler yaptınız bi fikir verin bana lütfen 😞