Kizlar sali gunu de yazmistim 9+1 ken kahverengi lekelenmem akintim basladi. Oncesinde keseye uzak kanamam vardi progestan ilaca baslamistik simdi de 5 doz haftada bir igneye baslandi ama hala kahverengi akintim devam ediyor cok uzuluyorum ne zaman gecicek kizlar ne zaman kesilcek tamamen 😔 bu ignenin haftada bir yapilmasi normal mi ? Dusunmemeye calisiyorum ama tuvalete gitmekten korkar ve nefret eder oldum 😔