Meryem2200 Kizlar 36 haftaligim ama bebegin kafa olcusu 2 hafta once 38 hafta cikiyo doktor dogumda zorluk olur dedi sizce ne yapmaliyim sezeryanmi olsam direk yoksa normal mi dogum yapsam 🙄
Askkokuluyavrum Meryem2200 canim doktorun ne dedi peki insAllah bir sağlık sorunu yoktur dualarım seninle sende bizi eksik etme dualarından
[silindi] Kafanıza takmayın benim de 30 haftadan sonra her muayenede kafası 2 hafta önden gidiyordu şuan 38 haftalığım haftasıyla uyumlu gidiyor