Kızlar bu doktor hakkında bilgisi olan varmı ? Şikayet bölümüne baktım adamın şikayet bölümünde övgüler dolu ayrıcada renkli ultrasonda her gittiğinde doktorun yapıyomuş aradım hastaneyi 85₺. Ben 100. Yıl hale kayırana gidiyodum memnundum ama bu son ikidir ilgilenmiyo sorunu sorda çık gibisinden davranıyo sizce doktorumu değiştirmeli miyim bana yardımcı olun