Kubra1903 Hanımlar merhabalar.6 haftalık hamileyim karaciğer enzimlerim yüksek çıktı.alt 66.başına gelen var mııı ?
Slcndereli Kubra1903 benim durdu artık karaciğer 500lerdeyim çok şükür bebeğim iyi 32haftadayım ve 38de alacaklar