Ys081 snykz aaa hiç bilgim yoktu böyle birşey olduğundan ama bende gebelik yok belki hamilelere ücretsizdir sadece
Tugba12345 KudretDemir97 cnm folbiol kullandm bn 12 lira flndi oyle pahali olmasi sart degl uyguna da var
Burcak61 KudretDemir97 12. Haftadan itibaren folik asit bırakılıp multivitamine geçiliyor bence doktorunuza danışın
Pelin86 DeryaKuzusu bizim saglik ocagina kaçkere sordum kan ilaci varmiş decavit sinirli sayida gelmiş bitmiş kaç kere sordum yok dedi.onu da yszdiriyirum diger ilaclarla birlikte çok tutmuyor