Mihrican_21_ Kızlar 2 normal doğumum oldu 3 cü de sezaryen oldum 20 gün oldu göbeğim sarkacak diye korkuyorum hep sezaryen göbeği kalır diye duyardum siz ne yaptınız karnınız toparlandı mı korseyi ne zamana kadar giydiniz
seher_unl Mihrican_21_ ilk doğumum sezaryen oldu korse hiç kullanmadım ortalama 6 ay sonra eski halime geri döndüm göbeğimde sarkma çatlak vs. hiç olmadı vücut yapısıyla alakalı bence ama hiç korkmayın bebişler itinayla kilo verdiriyor annelere ☺️
Mihrican_21_ seher_unl kilo vermeye başladım şimdiden 12 kilo gitti diğer doğumlarda göbeğim kalmadı bunda da kalmaz inşallah sezaryenle doğumda kalıyor diyen çok
seher_unl Mihrican_21_ ne güzel maşallah. Sezaryen yada normal farketmiyor bence normal doğum yapıpta göbeği kalanda çok
Mihrican_21_ seher_unl teşekkür ederim 🙏🏼 Korse giyiyorum gün içinde birkaç saat bakalım inşallah toparlarım yine