Kizlar merhaba.3 günlük taze anne olarak size onerim var.38.haftada kontrole gittim.nst iyi cikti.ultrasonda da bir sorun görülmedi ama 2 gun boyunca karnimda toplanma vardı. Oğlumun hareketlerini hissetmedim.sadece top gibi oluyordu.bunu doktoruma söyledim. O da renkli doppler çekilelim ozaman orda anlarız bir sorun olup olmadığını dedi.randevu aldim aksam çekildik.ve tahminim doğru cikti.ultrasonda nst de iyi görülen bebeğime megerse kordondan kan akışı durmuş. Sabaha kadar beklesek bebeği kaybedebilirdik dedi doktorum. Apar topar gece sezeryana alındım.demek istedigim;hareketlerini cok cok iyi takip edin.dinleniyordur uyuyordur demeyin her ayrıntıyı dikkate alın guzel anne adaylari.hepinize saglikli doğumlar 🌿