Annemmm970666 Kızlar 16 haftalik hamileyim kasıgimda batma oluyo özellikle hapsirinca ya da öksürunce yasayan var mi acaba kontrolüme de daha var doktora sorucam ama
Lovelies Annemmm970666 Normal canım endişelenme ani bi hapşurukta olabiliyor :) Ama onla beraber cok aşırı şidetli oluyorsa doktoruna görün derim bende cok yaşadım onu bebek hızla büyüdügü için baskı yapıyor oraya bide
Lovelies Annemmm970666 korkutmak istemem ama o haftalarda cok oluyor zaten 2 sny içerisnde geçiyor canım ☺️ Ben de geceleri cok çekiyodum öyle eşim hep korkuyodu o haftalarda geliyomu diye 😁
Lovelies Annemmm970666 korkma canım :) herkez o haftalarda bu sorunu yaşıyor malesef sağlıkla almanı nasip etsin Rabbim .🙏
Annemmm970666 Lovelies haha bizimki de ben bagirinca yataktan dusüyodu nerdeyse bebek mi ne oldu geliyo mu diye 😂😂😂
Lovelies Annemmm970666 😁 o anda cok komik oluyolar ya 😁 keşke oan videoyay cekip alabilsek😂 komediye bin basarlar😂