Ahmedova 30 haftalik hamileyim ve ic camawirimda islaklik oluyo su gibi son 2 haftadir normalmidir bu haftalarda bawina gelen oldumu?
Melek2102 Ahmedova ayni sorun bendede var acaba su mu diye korkuyorum ben 28+3 oldum.. akinti mi su mu yoksa ter mi ayirt edemiyorum 😩
Deryahlas Akıntı ya da terdir o malum biz de ateş iki üç katına çıkıyor insan altına işemiş gibi hissedebiliyor 🤣
denizcik Kızlar doğum eğitiminde tutabiliyorsanız yani gelmesini engelleyebiliyorsanız su olamaz demişlerdi. Su bir anda boşalabilşyormuş ya da sızıntı halinde de olabiliyormuş. Şuan 38 deyim benim de 30 dan beri hep var. Doktorum normal dedi.