Yas35 Merhaba arkadaslar 9 haftalık beli çok agrıyan kasık ağrısı yaşayan var mı? Plesanta asagıda dedi doktor onunla ilgisi olabilir mi
Deletedmom67 Yas35 bende 9 haftalığım cnım cok yorulunca ters harekette kasıklarım ağrıyor . Ama doktorunla görüş yinede bu konuyu .
Estur Yas35 ben 10 haftalığım ama yine de yazayım dedim 😂 benimde oluyordu canım belde bir kaç gün sürdü aynen bana da plasenta aşağıda dedi bende ona yordum. Plasenta aşağıda dinlen fln dedi mi. Ben sürekli yatıyorum plasenta aşağıda diye ilk kanamam oldu şuan da lekeler devam ediyor
Esilacinar Ben 6 haftalık oldum adet gecikmesinden önce başlayan ve ara ara iğne batması gibi bir his oluyor.sırtım ağrıyor.doktora henüz gitmedim 4,5 haftalıkken keseyi görmüştük.
Yas35 Estur geçmis olsun bana da dinlen dedi ama çalışuyorum. Rapor almak da isyerinde sıkıntı oluşturuyor. Kararsızım. Plesantanın aşagıda olması tehlikeli mi acaba?
Estur Yas35 aslında araştırdığım kadarıyla bir çok hamilede görülüyor ve bebeğe zararı olmuyor. Nadire’n zararı oluyor galiba ama yine de ben rahat değilim bu plasenta dam 😊 bol bol bebeğimi büyütecek şeyler yiyorum ki büyüsün. Büyüdükçe yukarı çıkıyormuş canım inşallah