36+6 haftalığım daha çatı muayenesine henüz girmedim vajinanın yan tarafında yani kasik tarafında bezeye benzer bir sivilce var yaklaşık 2 aydır ağrıyor bazen yuruyemiyorum acisindan doktora da söylemeyi pek uygun görmüyorum çatıda söylemeyi düşünüyorum başına gelen var mı ?