merhaba annecikler biz 18 haftalık olacağız bikaç güne. cumartesi randevum var çok heyecanlıyım. cinsiyet öğreneceğiz.💃🏻😌 ama benim sorum başka
1) göğüsler 🌸şu son iki haftadır hala büyükler (85 takardım 100 takıyorum şuan) ama ağrıları çok azaldı bu normal mi?
2) kasığımda genelde sol olmak üzere batmalar var iki gündür bu normal mi?
umarım cevap alabilirim 🤷🏻♀️