Feminel16 Nigdelianne tok gitmeni tavsiye ederim çünkü bebek uyuyor oluyor doktor yüzünü görmekte zorlanıyor 11-14 hafta arası gidiliyor
Busraoz Hatırladığım kadarıyla aç gidiyorsun ve ben girmeden önce wc’ye girmiştim. İdrarını yapman gerekiyordu. Ben 12. Haftada girmiştim. 11-14 haftaları arasında olması lazım.
Busrabora Nigdelianne bana hiç birşey demedi doktorum ac tok farketmiyor bence kontrole gittiğimde bebeğin boyu uygun ikiliyi de yapalım demişti