Didems 35+3 haftalık gebeyim iki gündür aşırı mide bulantısı yaşıyorum ve bu sabah uykumdan kusarak uyandım , normalmidir neden olur bilen varmı kızlar , şimdiden teşekkürler 🙏🤗🌹
Aygl Didems 34+3 üm bende bi iki gun once ayni sebepten gittim doktora sanki ilk aylardaki bulantilarima geri dönmüştüm aciklik belirtisi dediler cati mauyesi oldum aciklik yok bebek dogum kanalina girerken de bulanti yapabiliyomus 2 sebep varmis yani
Didems Aygl benim şu aya kadar hiç bulantım kusmam olmadı ama bu ay ölüp ölüp diriliyorum valla çok teşekkür ederim hakkımızda hayırlısı valla