Enginer İlk bebeğim sezeryanla doğdu 2 yaşında 38 haftalık hamileyim ve doktorum normal yaptırmak istiyor aranızda ssvd yapan oldumu
Ysmnkrcy Enginer bende yapicam insallah bu aksilik yoksa şuan yapan o kadar çok insan var ki facebookta ssvd diye grup var oraya bakın
Nalanktl Enginer doktorun istiyorsa ve hastanen tam teşekküllü ise daha ne..Ben Bursa da yaptıracak doktor bulamadım kaldı ki ilk Doğumun 8 yıl önce idi
Enginer Ysmnkrcy bakıyorum evet yapanlar var .normal Doğum çok zormuş birde benim ilk Doğumla arası çok erken dikişlerim yırtılırmış diyorlar arkadaşlarım sizin bebeğiniz kaç haftalık
Ysmnkrcy Enginer 18 ay arayla yapan çok zaten sürekli kontrol.ediyolar en ufak bi tehlike de müdahale ediliyor doğuma gelince kimisi bi saatte bile doğuruyor her doğum zor.degil yani bence ikinci kez kesilmekten kötü değildir:)