Arkadaslae 8+2 haftalık hamileyim, tüp bebek tedavisi ile gebe kaldım. Bu sabah kontrolüm vardı doktorum jelin icerde fazlaca biriktiğini söyledi. Mevcut bi kanama alanım var, jel de o arayı tıkamış. Iceriden onu temizledi, alttan muayeneden cekinirken insanlar bu sekilde bi temizleme beni epey tedirgin etti. Alttan muayene gibi çatala ciktim ve spatula-kaşık benzeri bi alet ile icimden aldı hepsini bildiginiz top top çıktı. Benzer sekilde bir temizleme yaşayan oldu mu? Sadece merak ediyorum. Doktorum sorun yok dedi icim rahat fakat biraz araştırdım kimseden duymadım.