Semisko Yeni farkettim başına gelen var mı 34 haftaya girdim. İç dudaklar şişmiş aşağı doğru hafif sarkık gibi duruyor 😓
Halime87 Semisko ben varım 22. Haftadan beri bu durumdayım doktorum kültür aldı maya mantarı çıktı fitil kullandım ama geçmedi, böyle kalacak dedi doğuma kadar 31. Haftadayım şuan.
Halime87 Semisko bu arada mantar olduğuma dair kaşıntı yanma vs belirtim de yoktu hamileliğin başından beri progestan kullanıyorum ondan kaynaklanabilir hamilelikte yaygın bir durum dedi
Efsoo Semisko canim mantardandir 3 haftadir bendede var ya.kokulu hemde.mantar cok idar yollarinda enfeksion.basim dertte.ondan oluyo doktorun bisey demedimi? Benim doktorum bana ne dedise yaptim ne yazikki hamileliyimin 2ci ayindan buraya gecmiyor.31 haftaliyim
Semisko Halime87 Doğumdan sonra geçecek mi ki. Kokulu akıntım da var doktora söylemeyi hep unutuyorum. Mantarın geçti mi peki
Semisko Halime87 bende de yok kaşıntı yanma hiç bir belirti yok sadece kokulu akıntı var o da çok uzun zamandan beri var. Şimdi duştan çıktığımda farkettim şişliği. Hani şişlik gibi de değil büyümüş gibi iç kısımlar bende gebeliğin başından beri kullanıyorum progeston yeni yeni azaltmaya başladık
Halime87 Semisko hayır geçmedi bi türlü gyno lomexin diye bir fitil kullandım geçmedi. Kokulu akıntı varsa kültür alınıp bakılması gerekir çünkü ben ilk böyle olduğunda çok araştırmıştım. En büyük sebep mantar olsa da bakteriyel vajinozis gibi enf. Da şişlik yapabilirmiş.
Semisko Halime87 gebelik başlamadan önce simer testi yapılmıştı o zaman doktor mantar mı bişey var demişti sirkeli suyla yıka bol su iç demişti. Sonrası hemen gebe kaldım. Belkide mantar vardır. Bunun erken Doğuma yada bebeğe bi etkisi oluyor mudur korktum şimdi
Emellezel Semisko bende hamilelik öncesinde olmustu ilişkiden sonra bir iki güne gecmişti tek taraftaydı ve orası sarkık kaldı 😞 umarım sende öyle olmaz 🙏
Halime87 Semisko mantarın olmuyor ama onun dışında bir enfeksiyon varsa tedavi edilmesi gerekir, koku dışında yeşil akıntı vs var mı? Yine de kontrole gidince ihmal etmeyin derim ben. Zaten 34. Haftadaysanız sık gidiyorsunuzdur
Asenadgdvrn Efsoo benim kokusuz çökelek gibi akıntın sıvı biraz ama neden oluyor bilmiyorum kaşıntıda yok 33+6 yım
Semisko Halime87 yok yeşil akıntı. Beyaz akıntı var progeston kullandığım zamanlar çoğalıyor akıntı. Ayın birinde randevum gidince söyleyeyim.
Tugba12345 Ben varm canm benimki aciyodu yururken otirrken flan doktr mantar dedi gyno lomexin verdi bide travazol bakalm gecicekmi