Kızlar 2 gün önce muane diye gittigim doktorum dan yarın için dogum yatışı aldık. Suni sancı ile dogum yapmaya çalısacagım. Yarın tam 37 haftalık oluyoruz ama bebegimin gövde kısmı ile baş kısmı 2 3 hafta geriden geliyor bebegin küçük oldugunu söylediler suanda 2.500 kilo bu tür bebeklerin 37 haftalıkken dogmasını öneriyorlarmıs bende hıc bir şey suan ne sancı ne açılma ne Baska bişey nasıl dogacak bilmiyorum doktorum çok iyi beni de cok rahatlattı incitmeyiz olmazsa sezaryan yaparız dedi ama ben sezaryan yapmak istemiyorum üstelik devlet hastanesinde yapacam kafamda bir sürü soru var beni direk odaya almazlar o yüzden hastane çantamı araba da bırakayım diyorum çalıyorlarmıs alıyormuş cunku bide orda onun ıcın ayrı bir rezillik çekmek istemiyorum bana dua edin lütfen sag saglim kucagıma alayım 😔