Öncelıkle bende doğum hıkayemı yazarmıyım bır gun dıye hep dusunurdum cok sukur nasıp oldu ılk uc ay dusuk rıskı sonra ıse erken dogum rıskım basladı 30 haftada dogum sancılarım baslamıstı 36 kadar durdurdular cıger gelıstırıcı ıgne serum derken 36+6 da karnım tas gıbı ve agrılarım dayanılmaz oldu saat 17.15 de apar topar sezeryana alındım 17.20 de bal oğlum sesıyle irkildim cok sarsıldım megersem kordonu dolanmıs o yuzden 👶🏻17.30 da yatagıma getırdıler bal oğlum benden 15 dakıka sonra geldı yatagına cunku kontorel ettı doktorlar cok sukur ıyıydı 18 hazıran 48 cm 3020 gram dogdu canım oğlum cok sukur sımdı evımızdeyız hafıf sarılıgımız var yarın gıdıcez tekrar kontrole hepınıze hayırlı dogumlar dılıyorum🥰