Arkadaşlar bugün şeker yüklemesi yaptırdım... 75ml ile. İlk bir saat ölçümde 165 çıktı ikinci 1 saatte 131 çıktı... şeker durumum nedir bilemiyorum. Doktoruma gösteremedim. Ailemde şeker hastalığı olduğu için yaptırma gereksinimi hissettim ve biraz tedirginim. Bilginiz varsa beni bilgilendirirseniz çok sevinirim.