Hamile kalmadan önce kullanıyodum hamile kaldığımı öğrendiğim gibi bıraktım biraz kafada bitiyo sanırım içimde bana muhtaç bişey var tamamen benden beslenen tamamen bana bağlı bunu düşününce insanın vicdanı rahat etmiyo zaten ama bırakmak istemeyen türlü bahanelerle devam ediyo içmeye