Fatma_kaya_ ben dün yolculuk yaptım oturmaktan belim agrıdı ayaklarım davul oldu 14 haftalıgım bende dün pembe leke gordum drek doktora gttim bıdaha gorursen leke iğne verdı yaptr dedi şükür sımdılık yok bısey bı skntı yokmuş ama doktora gorun böle seylerde kendı doktoruma gidemedım balıkesırde olduğum için burdakı doktordan daha memnun kaldım