Burcu26 2 ‘ki test yaptırdıysan detaylı yaptır ben 3lü ve 4 lü yaptırmadım detaylıya daha önem verdim bebeğin bütün iç organları inceleniyor sağlıklı olmasını bilmeniz yetiyor
Aydgdu Tugba12345 ikili test sonucunu hatırlıyor musunuz benim ikili test 1:492 çıktı doktor çok düşük bir risk var dedi
Berna3434 Aydgdu ben yaptrmadm cnm ama doktorm ense kalınlığına burun yapısına baktı elhamdülillah birşey çıkmadı
Derya0707 Berna3434 ikili yaptırdım normal çıktıgı içib 3lğ 4 lü yaptırmadı doktorum ama detaylı yı kesin yaptır belki de gebelik de en önemli teşhis dedi detaylı için ve yaptırdım
YudummBall Berna3434 detaylı daha iyi en azından hemen ögreniyorsun dörtlüde kab sonucu bekliyon 2 gün
uhuddd Berna3434 yani 4 lüyr me gerek var ki bazı doktorlar abartıyor detaylı yaptırın zayen orda her organına bakılıyor bi sıkıntı cıkarsa ozman yönlendirrşer sizi
Berna3434 uhuddd bnde ona kafam takıldı zatn orda bakacağına bakack tek fark kan testi yqptrmayacm işte 4lu yaptayacm ama yaa
BirVeraAnnesi35 Berna3434 canm ben ıkılı ve dörtlü testleri yaptırdım haftayada detaylıya giricem normalde özele gidiyorum ama detaylıyı devlette yaptırıcam en güzeli sen de öyle yaptır ne diye para veresinki özele hem detaylıda daha net anlaşılıyor için rahat eder