İlk başlarda normal Doğumdan korkarken buradaki normal Doğum hikayelerini okudukça sezeryandan korkup normal istemeye başladım . Bazı hikayelerde anneler hastaneye gittiklerinde 5-6 santim açılmaları oldugunu söylediğinde o zamana kadar nasıl dayandılar evde durdular diye düşünüyodum hep kendi kendime . 10 Haziran günü arkadaşlarımla kahvaltı yaptıktan sonra ufak ufak adet sancısı gibi sancılar girmeye başladı karnıma ama umursamadım yalancı sancıdır diye bi süre sonra kesilmeyince ılık bi duş alim rahatlarım dedim ve yine kesilmedi arkadaşlarım eşim hastaneye gidelim diye ısrar ettikçe ben gitmek istemedim çünkü dayanılmayacak kadar sancım yoktu ve ne suyum gelmişti ne nişanım en son dakika tuttugumda 5 dakikaya düşmüştü tamam dedim gidelim ama Doğum yapmayacagıma o kadar eminim ki evden hiç bişey almadan çıktım doktorun yanına girdiğimde ultrasondan bakarken suratından bişey olduğunu az çok anlamıştım ve gelişim geriliği var 2 kilo çocuğun dedi o an kendimi tutamayıp ağlamaya başladım sancılarıma doktor da inanmıyodu sancın var gibi durmuyosun ama nolur nolmaz bi bakalım açılman var mı diye dedi ve baktığında şok oldu 6 santim açılmam vardı eşim yatış işlemlerini yaparken beni direk tekerlekli sandalyeyle doğumhaneye aldılar nstye bağladılar ben hayla bu kadar kolay olamaz diye düşünürken yan odadan bi kadının bağırma seslerini duyunca korkmaya başladım ortalama bi yarım saat sonra hemşire açıklığıma bakıp çatala götürdü doktor baktı yarım saatte 9 santim olmuştu ama ne suyum gelmişti ne ıkınmam suyumu patlattı ve hayla ıkınmam yoktu suyumu patlatınca kakasını yapmış acil sezeryana almamız lazım dedi ve apar topar ameliyathane çıkardılar bu sefer de belden vurulacak iğnenin korkusu başladı ameliyathaneye çıkarken ama onda da korkulacak hiç bişey yok normal kalça ve ya koldan yapılan iğne kadar acıtıyo ve anında bacaklarınızda bi sıcaklık hissediyosunuz zaten dikişlerim atılırken oğlumu getirdiler yanıma ufacıktı yanıma gelince sustu öptüm kokladım dikişlerim atıldıktan sonra odaya çıktık sadece 2 saat kaldı yanımda sonra kan şekeri düştüğü için küveze aldılar 1 hafta orda kaldı ama çok şükür çıktı geldik evimize
Normal doğumdan asla korkmayın hiç korkulacak bişey yok ve bol bol yürüyün ben son zamanlarda çok yürüdüm onun da faydası oldugunu düşünüyorum
Biraz uzun oldu ama her ayrıntısını anlatmak istedim inşallah bekleyen herkes sağ salim alır çocugunu kucağına**