Nigdelianne yok canım skolyoz değilmiş , eğrilik durdu ilerleme yapmadı .
Kardeşimin bacağı kırılmıştı , bir süre sürekli koltuk değneği kullanmak zorunda kalmıştı ondan dolayı eğrilik oluşmuş şükürler olsun sidmi daha iyi , sende mi skolyoz var canım rabbim şifa versin bizi o zaman düşüncesi bile çok yipratmisti