1ogrencianne Zuzuum o kadar güzel ve akıllı ki. gereksiz yere hiç ağlamıyor maşallah 🧿 çocuğum öyle olsun diye dua ediyorum.🙏🏻
Zuzuum 1ogrencianne oyy maşallah ona 🧿 darısı başımıza o zaman😍🤲🏻 Adıyla yaşasın prenses kızım inşallah🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Zuzuum Hacerdogan ben eslemide çok sewiyodum şimdi göbek adı yapcam onu😂 ama dediğin gbi mevayada içim çok ısındı 😍😍😍