Merhaba.10+5 gunluk hamileyim.bugun muayeneye gittim.doktor ultrasonda bakarken laf arasinda rahmimin ters oldugunu soyledi.ben ultrason ekranina odaklanmis oldugum icin o an idrak edemedim.eve gelince aklima takildi.haftaya gidince soracagim.internette biraz okudum sıkıntılı bir durum olmadigi yaziyor ama benimle ayni durumda olan var mı?