Sedef5534 Kızlar 26 haftalığım her hafta enfeksiyondan hastaneye gidiyorum bu aralar çok sık olmaya başladı neler yapmalıyım su da fazla fazla içiyorum ama pek etki etmiyor siz neler önerirsiniz?
Duuyguum Enfeksiyon çok mu akıntın var tahlillerde mi çıkıyor aşırı enfeksiyon olduğu çok geçmiş olsun allahım şifa versin bian önce canım
Sedef5534 Duuyguum akıntım da yok idrarım da rengi hep normal ama tahlilde çıkıyo ve karın ağrısı yapıyo canım
Duuyguum Aaa dr bana ondan antibiyotik verdi öyleyse benim de karnım çok ağrıyo canım ama geçti şükür fixef diye beşli kapsül verdi sen ilaç vermedi mi sana hiç
Sedef5534 Duuyguum verdi canım geçen hafta içtim antibiyotik ama heralde yetmedi dün gene verdi inşallah bu iyi gelir