Kızlar gece sancıyla acile gittim ve çatı muyenesi yapıldı bana kanamam olabilir biraz bu normal denildi! Açılmam yokmuş ve bebek doğum kanalına girmiş. Ama baya bi kanamam oldu sadece kahverengi değil kırmızı pıhtı gibi bişeyde geldi şimdi her sildiğimde pembemsi gibi (detay için özür dilerim🤦🏻♀️) korkulucak bi durummu? Aramam gerekiyomu doktoru?