ZeynepYavan bende de durum aynı canım ya önceden lazere gitmiştim hemen hemen bitmişti ama hamileliğimde arttı yine. Hatta göbeğimde hiç olmamasına rağmen tüyler çıktı. Ben şimdilik jiletle idare ediyorum. Doğumdan sonra bi kaç seans giderim yine lazere diye ağdaya bulaşmıyorum hiç. Tüy dökücüler içerdiği kimyasallar yüzünden yasak onu da kullanma derim ben.