Hilaliko folik asitimi içiyorum ceviz tarzı yağlı tohumlardan yiyorum. Şu ana kadar ne bir ağrı ne bir sızı ne de kanama hissetmedim çok şükür. Beta değerim de sürekli yükseldiği için herşey yolunda diye düşündüm, inşallah öyledir🥰 şuan doktor sıramızı bekliyoruz eşimle. İnşallah haberler güzeldir🤩